9789755800240
489921
https://www.tdedkitap.com/ruyalarin-isiginda-nefis-mertebeleri
Rüyaların Işığında Nefis Mertebeleri
12.00
Degerli okuyucu!
Pek az istisnasiyla umumiyetle her insan rüya görür, zira ilmen sabit oldugu üzere atlar develer bile rüya görürler. Rüya gören hemen herkes onun neye taalluk ettigini merak eder ve bunu anlamak için saga sola basvurmaktan geri kalmaz. Halbuki rüya bahsinde asil bilinmesi gereken görülen rüyanin ta'birinden ziyade onun vasiflari itibariyla görenin maneviyattaki derecesini anlamaya medar olan hususiyetidir.
Rüyanin ta'biri hususunda herkeste mevcud olan amik(derin) tecessüsten evvel bir kimseye lazim olan gördügü rüyanin vasfi itibariyla nefis mertebelerinin hangisinde bulundugunu anlamasidir. Zira yedi mertebesi olan nefsin ne durumda oldugunu anlamak için yegane vasita görülen rüyalar oldugu halde muabbirlerin (ta'bircilerin) ekseri bu noktaya dikkat etmeyerek görülen rüyayi bir lisandan baska bir lisana tercüme yapar gibi açiklarlar.Gerçekte rüya ayri bir dil gibidir.
Uzun uzun ta'bir kitaplarini karistirmaktansa bu temel esaslara vukufiyetle rüyadan anlar hale gelmek mümkündür. Bununla beraber ta'birin büyük bir kisminin kesif oldugu hatirdan çikarmayarak Nefis Mertebelerindeki terakki ölçüsünde ta'bire cür'et lazim geldigi hususunu tebaruz ettirmek isteriz...
Pek az istisnasiyla umumiyetle her insan rüya görür, zira ilmen sabit oldugu üzere atlar develer bile rüya görürler. Rüya gören hemen herkes onun neye taalluk ettigini merak eder ve bunu anlamak için saga sola basvurmaktan geri kalmaz. Halbuki rüya bahsinde asil bilinmesi gereken görülen rüyanin ta'birinden ziyade onun vasiflari itibariyla görenin maneviyattaki derecesini anlamaya medar olan hususiyetidir.
Rüyanin ta'biri hususunda herkeste mevcud olan amik(derin) tecessüsten evvel bir kimseye lazim olan gördügü rüyanin vasfi itibariyla nefis mertebelerinin hangisinde bulundugunu anlamasidir. Zira yedi mertebesi olan nefsin ne durumda oldugunu anlamak için yegane vasita görülen rüyalar oldugu halde muabbirlerin (ta'bircilerin) ekseri bu noktaya dikkat etmeyerek görülen rüyayi bir lisandan baska bir lisana tercüme yapar gibi açiklarlar.Gerçekte rüya ayri bir dil gibidir.
Uzun uzun ta'bir kitaplarini karistirmaktansa bu temel esaslara vukufiyetle rüyadan anlar hale gelmek mümkündür. Bununla beraber ta'birin büyük bir kisminin kesif oldugu hatirdan çikarmayarak Nefis Mertebelerindeki terakki ölçüsünde ta'bire cür'et lazim geldigi hususunu tebaruz ettirmek isteriz...
Degerli okuyucu!
Pek az istisnasiyla umumiyetle her insan rüya görür, zira ilmen sabit oldugu üzere atlar develer bile rüya görürler. Rüya gören hemen herkes onun neye taalluk ettigini merak eder ve bunu anlamak için saga sola basvurmaktan geri kalmaz. Halbuki rüya bahsinde asil bilinmesi gereken görülen rüyanin ta'birinden ziyade onun vasiflari itibariyla görenin maneviyattaki derecesini anlamaya medar olan hususiyetidir.
Rüyanin ta'biri hususunda herkeste mevcud olan amik(derin) tecessüsten evvel bir kimseye lazim olan gördügü rüyanin vasfi itibariyla nefis mertebelerinin hangisinde bulundugunu anlamasidir. Zira yedi mertebesi olan nefsin ne durumda oldugunu anlamak için yegane vasita görülen rüyalar oldugu halde muabbirlerin (ta'bircilerin) ekseri bu noktaya dikkat etmeyerek görülen rüyayi bir lisandan baska bir lisana tercüme yapar gibi açiklarlar.Gerçekte rüya ayri bir dil gibidir.
Uzun uzun ta'bir kitaplarini karistirmaktansa bu temel esaslara vukufiyetle rüyadan anlar hale gelmek mümkündür. Bununla beraber ta'birin büyük bir kisminin kesif oldugu hatirdan çikarmayarak Nefis Mertebelerindeki terakki ölçüsünde ta'bire cür'et lazim geldigi hususunu tebaruz ettirmek isteriz...
Pek az istisnasiyla umumiyetle her insan rüya görür, zira ilmen sabit oldugu üzere atlar develer bile rüya görürler. Rüya gören hemen herkes onun neye taalluk ettigini merak eder ve bunu anlamak için saga sola basvurmaktan geri kalmaz. Halbuki rüya bahsinde asil bilinmesi gereken görülen rüyanin ta'birinden ziyade onun vasiflari itibariyla görenin maneviyattaki derecesini anlamaya medar olan hususiyetidir.
Rüyanin ta'biri hususunda herkeste mevcud olan amik(derin) tecessüsten evvel bir kimseye lazim olan gördügü rüyanin vasfi itibariyla nefis mertebelerinin hangisinde bulundugunu anlamasidir. Zira yedi mertebesi olan nefsin ne durumda oldugunu anlamak için yegane vasita görülen rüyalar oldugu halde muabbirlerin (ta'bircilerin) ekseri bu noktaya dikkat etmeyerek görülen rüyayi bir lisandan baska bir lisana tercüme yapar gibi açiklarlar.Gerçekte rüya ayri bir dil gibidir.
Uzun uzun ta'bir kitaplarini karistirmaktansa bu temel esaslara vukufiyetle rüyadan anlar hale gelmek mümkündür. Bununla beraber ta'birin büyük bir kisminin kesif oldugu hatirdan çikarmayarak Nefis Mertebelerindeki terakki ölçüsünde ta'bire cür'et lazim geldigi hususunu tebaruz ettirmek isteriz...
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.